Städning

Har städat hela dagen och är fortfarande inte klar.. Missförstå mig inte nu!

Det är inte sååå stökigt, utan man försöker städa utav den lilla tiden på dagen lillen sover. När han är vaken så vill han ha mat, bytas på, och helst bli buren på. Så man tar tag i det man hinner helt enkelt.

 

Nu blir det att fortsätta städa, tänkte bara slänga en liten uppdatering här på bloggen då jag inte uppdaterat på jag vet inte hur länge. Men jag försöker hinna med den så mycket som möjligt. :)

 


Postat av: Sussi

Åhh finaste lillkillen!!! Nu längtar jag att träffa er gumman ..kommer ni till stan så kom upp på fika eller så ...måste ju få snusa lite på underverket :)) kram till er alla :)

2011-05-30 @ 18:31:27
Postat av: malin

plutti plutt! :)

2011-05-31 @ 09:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0