Hårfärg

Jag har nog haft världens finaste hår innan jag började färga klippa och ha mig.
Men som vissa av er säkert redan vet så är jag väldigt mörk och skulle behöva färga om mitt hår då jag har mörk utväxt med nå ljusbruna toner i. Vilket inte är så smickrande...
Skulle vilja ha en liknande hårfärg som den här då min naturliga hårfärg lutar mer åt det här hållet än "kolsvart".. Någon som har ett bra tips vart man kan hitta någon hårfärg som lutar  åt färgen på bilden nedan?


Postat av: Malin N

Hon på bilden har ju ljusare underhår, men menar du det mörkbruna, så du vet Ulrika i Härnösand, om du pratar med henne så kan hon mixtra ihop kanske en brun och en mörkbrun, sen säger hon hur du blandar färgerna så får du göra det själv.. När jag hade mitt mörk guld bruna så köpte jag två olika färger som jag blandade av henne. Men en färg kostade 150+150=300, någon stanns där, men första gången när du färgar hela håret som blir dyrast sen när du bara färgar utväxten så räcker hennes färg 3-4 gg. Så 300/3=100 kr för 2 månader. Så i längden blir billigare:) utväxt kommer efter ca 3 veckor. :)

2011-05-09 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0