En dröm

En dröm som jag så mer än gärna vill uppfylla är nog att starta ett eget mysigt litet café.
Det får gärna ligga i det mysiga gatuhörnet som bara lyser upp när man går förbi och slits in av den nybakta lukten. Ett café som med så många fina glada färger att det alltid är lika trevligt att komma in till jobbet.


Postat av: Malin N

Ja det är bara att bli en duktig bakare, så kommer jag gärna in och fikar! :)

2011-05-09 @ 18:24:03
Postat av: My

Låter som en lysande ide tycker jag :) finns de nå riktigt fik där ni bor?? :) Super skoj att ni kom förbi idag, Elsa har pratat om James hela dagen - Han är lite söt! haha.. om du frågar henne.om du frågar mig så va han väldans söt :)

2011-05-10 @ 19:39:53
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0