16:16

Idag har jag hunnit med och städa hela lägenheten och varit på en onödig sväng in till birsta för att fixa min telefon.

Malin kom hit imorse och hjälpte mig lite med att plocka ihop då man inte hinner med sig när man har james som tar upp all tid. Efter det åkte vi in till birsta för att fixa min telefon vilket var väldigt onödig åktur då jag inte hade något legg med mig när jag kom fram. Väl tillbaka hemma fortsätter städningen lite och efter ett tag åker malin hemöver. Jag och lilla James tar det lugnt och när han väl somnat så fortsätter jag min lilla städning, äntligen klar nu och tänker mysa lite med min älskling.

 


Postat av: Malin N

hih duktig du! :)

2011-05-03 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0