14:16

Idag har det inte hänt ett smack.. Klev upp tidigt då james vaknade och var snäll och lät joel sova kvar ett tag. ;)
Gick upp på apoteket för att hitta en sånhär sugpump mojäng till bebisar som är snorig men det var det minsta apoteket jag sätt. Dom hade heller inte det jag var ute efter.

Sedan gick jag och james hem, vi käkade och lillen somna.

Ikväll är det malins bal och jag känner mig så jädrans dum som inte kan gå på den. Vill ju ser hur fin hon kommer att vara. :/

Nu ska jag fortsätta vänta på att försäkringskassan ska ringa tillbaka.. cia!


Postat av: Malin N

Jobbigt Apotek... Mh det var synd att du inte kunde komma, men får bilderna av tjejen som fota mig på söndag så kan skicka till dig då :)

puss och kram

2011-05-13 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0