brain death!

Vad är det för fel på människor som inte förstår det svenska språket trots att det är deras modersmål?

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till den här människan att låta mig och mina nära vara. Trots det så går ingenting in i huvudet. Eftersom jag vet att du läser min blogg och inte kommer i kontakt med mig på annat vis så skriver jag det här och nu pga min trötthet att du aldrig ger upp och börjar förstå du med..

 

Du är inte välkommen tillbaka in i vårat liv igen, och du är absolut inte kapabel till att få träffa min son varken förr eller senare. Så varför inte göra dig själv en tjänst och sluta vara så jävla envis när det ändå inte är någon som kommer förlåta dig och sedan låtsas som ingenting medans du är i en helt annan värld än den vi lever i. Ingen går på dina lögner längre om att du ska skärpa till dig och visa att du kan vara en normal människa du med. Allt för många gånger har du svikit oss gång på gång. Du är verkligen brain death som inte förstår att folk hatar dig.

 

Hata är ett stark ord!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0