Trött på ögat

Nu var middagen serverad känner mig duktig idag trots att jag bara gjort mat och dammsugit. Hade en elak pojkvän som kom hem efter jobbet idag, han får förneka sitt dåliga humör bäst han vill, men vi tjejer ser tro oss grabbar. ;)

Har ont i ögonen och känner mig hänging, lite trött på ögat sådär.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och hoppas på att det är något bra på tvn, kanske fixa ner någon film på datorn som jag kan tipsa er om senare? maybemaybe.. :)

 


Postat av: micke

det är sant vännen, men du vet ju hur jag är. vill ja ha en sak vill ja ha det NUU inte om sex månader ;) haha

SAknar verkligen dig Natta!<3

2011-03-21 @ 20:45:27
URL: http://mickenilson.blogg.se/
Postat av: micke

det är sant vännen, men du vet ju hur jag är. vill ja ha en sak vill ja ha det NUU inte om sex månader ;) haha

SAknar verkligen dig Natta!<3

2011-03-21 @ 20:45:31
URL: http://mickenilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0