Tips!

Här kommer det första tipset i kategorin "Tips"

Jag har haft världens underbaraste hår tidigare men sedan var man så dum så man började bleka sönder det allt mer och mer vilket gjorde att håret började gå av och det var slitna toppar och inte nog med det så kändes det varje gång som man hade tuggummi i håret. :/

För några dagar sedan kom min älskling hem med nytt shampoo och balsam och när jag testade det så kändes det redan efter första tvätten att håret fick tillbaka sin glans. Har använt det några dagar nu och håret är verkligen påväg tillbaka till sitt rätta jag.

Så nästa gång ni springer in på ica där dom just nu har extrapris på dom faktiskt så köp med dig flaskorna hem!

Du kommer inte ångra dig.

 

 

(bilder lånad från google)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0