Sebastian Krantz

Läste en blogg där det stod lite om att det går rykten om att sebastin krantz som är känd från idol och talang ska bli pappa. Tjejen som människor påstår är med barn heter Julia och jag gick in och läste lite i hennes blogg. Själv tycker jag det verkar konstigt att hon inte riktigt nekar till det men heller inte erkänner att det är sanning. Tjejen är 18 år, precis lika gammal som jag. Att folk hänger ut henne för att hon ska bli mamma (enligt rykterna) tycker jag är lite taskigt. Det finns väldigt många tjejer som får barn i den här åldern. Men jag tror att det hänger mycket på tjejer avundsjuka i detta sammanhang. Sebastian är 17 år och har en väldigt stor karriär framför sig och väldigt mycket tjejfans. Förstår också om Sebastian inte känner sig riktigt redo då han kämpar med att nå sina mål här i livet och har kommit en bra bit på vägen. Gå in på gossipgirls skvallerblogg och läs mer.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0