Pain

Inte visste jag att jag kunde magsdans, men tydligen så tycker magen min mycket om det. ;)

Skojjas bara, det lilla pyret inom mig som inte vill ligga stilla bara. Vilket faktiskt är väldigt förstårligt, hur får man plats där inne egentligen? Man lär ju ska ha sin panik och bara vilja slå sig ut, skulle jag velat iallafall. Tro om jag lyckades? ;)

Har försökt få tag i min underbart fina sambo, men han vet inte hur man svarar i en telefon vlket gör mig arg och gaaalen... Här ska jag vara snäll och göra så att maten står framme när han kommer hem och då svarar han inte, vad är de för stil? Tänk vattnet hade gått då, och han vet inte hur man svarar i telefon?

jävla karlar eller vad säger man..

 

På tal om vatten, det känns som pyret vill ut nu, aajaaj...

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0