Njurunda

Idag hann jag bara vakna och göra mig klar för att åka till min moster i njurunda och fira hennes födelsedag.

Det var väldigt trevligt att få prata av sig lite med släkt och vänner :)

 

Imorgon åker jag in på birsta med älskling för att inhandla lite saker till lägenheten. Något som står högt upp på listan är en ny skurmopp ! Jag råkade utan att använda någon kraft överhuvudtaget bryta av den gamla när jag skulle vrida ur vattnet i skurhinken. Ikeas skurmoppar = skitmoppar ;)

 

Ikväll har jag för andra gången på två dagar nu sätt joe jättegorillan, filmen är rätt så lång (tror jag) kändes som det var rätt lång iallafall. Men jag såg den en gång till för att joel inte hade sätt filmen förut. Det är ju en film man bara måste se anser jag. :)

 

Grattis åter igen min fina moster, hoppas du haft en trevlig dag! :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0