Nattinlägg

Tänkte skriva mig ett inlägg nu innan jag ska gå och duscha och sedan lägga mig i sängen

för att få mig en blund..

Mina revben gör så fruktansvärt ont, jag vet att jag skrivit och beklagat mig över det förut

men jag vill inget annat hellre än att bara skrika rakt ut. Min smärta har börjat få mig att bli

riktigt förbannad på nolltid. :(

Det spelar ingen roll om joel sitter för sig själv framför datorn och inte säger något så kan

jag börja skälla på stackarn. Snart är det över som tur är, då är bebisen våran ute

och min smärta försvinner nog allt mer och mer..

 

 

Alla gillar ju att få höra allt från hemligheter till nyheter överhuvudtaget.

Just därför tänkte jag berätta vad joel ska göra för tatuering den 15 april (?)

tror jag att han hade bokad tid. Har alldeles för mycket i huvudet för att komma ihåg

alla datum och grejor.

Jo han ska nämnligen tatuera in ultraljudsbilden på våran lilla bebis.

Sedan till bilden ska det vara en text som jag skrev till honom när jag hade bestämt mig

för att behålla barnet. Jag tyckte det var en riktigt smart idé eftersom jag aldrig någonsin

sett någon som har tatuerat in ultraljudsbilden så då blir det lite mer personligt.

Sedan tycker jag att det ska bli riktigt fint och att han vill tatuera in den text jag skrev

till honom får mig allt att känna sig lite mer speciell och mer älskad, även om jag vet att

han redan älskar mig. :) ♥

Texten som jag skrev till honom kommer jag själv inte ihåg men ska ta reda på det.

Godnatt allesammans!

 

 

 


Postat av: Malin

Vill lida med dig för smärtan! Men jag önskar dig och Joel ett varmt lycka till. Coolt med tatueringen den kommer James nog att gilla, super gullig och smart! :)

2011-03-21 @ 11:00:34
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0