Hårförlängning efterlyses!

Tror jag blir galen.. Sitter och tittar runt på lite bloggar och gud så mycket jag saknar mitt hår. :(

Ingen som råkar ha en hårförlänging över?!

 


Postat av: ronja wallin

Hej! hoppas allt går bra med graviditeten, det måste vara sjukt spännande nu! :) tänkte bara säga att jag har en hårförlängning hemma som jag inte använder, den är mörkbrun lite skiftande till svart. Har haft den i 1-1½ år men jag har inte använt den så mycke. den är lite sliten och jag har klippt till den lite, vet inte riktigt hur lång den är men det kan jag kolla. de är ett trens med 3 rader och klipps. äkta remy hår. hör av dig ifall du är intresserad :) lycka till med allt! Kram ronja

2011-03-29 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0