Happy B-day darling

Grattis på din 22års dag älskling. Hoppas din dag blir till den bästa för det är vad jag tänker försöka mig på iallafall. Idag blir det tårta och gud så gott, och det är min favorit tårta. :D

Joel tycker inte om den men han valde den för att jag tycker om den, gulligt utav dig. Men det är din födelsedag, ding dong? Etersom jag har lovat mig själv att aldrig behöva trycka ner mig själv genom att börja sjunga och låta andra höra min falska sångröst så har jag ändå fixat en liten happy b-day sång till dig. Åter igen, grattis älskling!

 

 

 


Postat av: valeria<3 20 år och lyckliggravid!:)

gott med tårta! =)



Kan du inte bjuda på en magbild snart igen?=)

Kram

2011-03-17 @ 12:48:29
URL: http://mittunder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0