Godmorgon

Godmorgon allesammans, det var ju ett tag sedan jag vaknade men har inte tagit mig orken att stiga upp ur sängen ännu. Har så fruktansvärt ont i min svank så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. :(

 

Solen skiner ute och jag har inga planer för dagen, finns det något man kan göra förutom att ta en promenad alldeles själv för det gillar jag inte. Kanske ska jag inviga dom nya utemöblerna som joel fick när han fyllde år och steka på balkongen? Tror jag kommer tröttna på det också efter ett tag, inge roligt att vara själv på dagarna och inte ha någon att prata med märker jag. :/

 

Orken att sätta sig på bussen mot härnösand finns ju inte heller.. Sedan så finns det nog inte så mycket mer att göra där uppe heller. Alla går ju i skolan eller jobbar, flitiga människor!


Postat av: valeria<3

Du får dona på lite, Bada/duscha fixa dig fin för dig själv, läsa en bra bok eller börja sticka/virka! Det jag sysslar med då jag har tråkigt =) Och sitt i solen och få färg=)

2011-03-22 @ 12:10:14
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Tanja Sjödin

Hej! Vilken fin blogg du har! :) Vi känner inte varandra men jag är Joels kusin Tanja :) Jätte kul att ni ska få en liten bebis!! :) Hoppas att allt är bra med er. Mvh tanja

2011-03-22 @ 13:56:22
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0