Godmorgon världen

Godmorgon vill jag nog inte säga för det var ett tag sedan jag klev upp, men däremot har jag inte gjort något nytta idag utan bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv, (skojjas) !  ;)

Idag hade jag faktiskt tänkt få något gjort om jag inte fortsätter ha lika ont som jag har just för tillfället. Eftersom det bara klagas på att det är min duktiga pöjk här hemma som står framför spisen så tänkte jag dra fingrarna ur rumpan och göra något gott tills han kommer hem.  :)

Lite städning hade inte heller varit så taskigt nu när dammråttorna börjar komma fram igen. Först och främst innan jag gör något alls idag så ska jag ta mig en tupplur så jag inte behöver skalla kudden klockan 18.00 ikväll. ;)

Tänkte fixa hem en bra serie som jag och hjärtat kan titta på varje kväll. Någon som har något bra förslag? :)

Kommentera då det här inlägget! puss ♥

 

En av mina bloggläsare ville se tatueringen som jag har sedan ett bra tag tillbaka och som jag ångrar att jag gjorde...


Postat av: Anonym

Hejhej, tack för att du la upp bilden!

Men varför ångrar du dig? Jag tyckte den var jättefin! :)

2011-03-23 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0