Dumma dag..

Nu har malin åkt hem och jag sitter ensam hemma och väntar på att joel ska komma hem.

Var uppe med tuppen imorse dvs klockan 07.00 för att tvätta kläder. Ni tror inte att tvättmaskinerna slutar fungera mitt i hela tvättprogramet. Där står jag med två maskiner fulla med kläder som är dyngsura och full i tvättmedel. Fick gå upp och väcka joel så han fick ringa timråbo och fråga vad det är för fel. Men det enda dom hade att komma med var att dom inte har någon servic på helgerna...

Tillslut fick joel följa med mig och malin ner i tvättstugan för att kolla vad som kan vara problemet och tro det eller ej men han fick ju till sitt hånfullaleende åter igen... Det stod på en skylt att ingen kan tvätta på söndagar mellan 07-12.. precis den tvättiden jag bokat. Nu är jag fruktansvärt less :(

 

 

 

 


Postat av: Malin

Haha men lite kul är det ändå! :P kram

2011-03-27 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0