Borta bra men hemma bäst!

Igår åkte ida och jocke mina två fina vänner från Härnösand hit till mig för att hälsa på vilket var väldigt trevligt. :)

Sedan när dom bestämde sig för att börja bege sig hem så beslöt jag mig för att följa med. Ta vara på tiden som sagt innan bebis är ute och behöver all min tid. ♥ Jag låg och snackade skit med therese hela kvällen om gamla minnen och drömmar om framtiden. Jag kände när det var dags att krypa till sängs hur mycket jag saknade min älskling där hemma. Gillar inte att sova utan honom men jag gillar heller inte den stora platsen han tar upp när han sover..

Idag var mamma ner hit och grattade joel i efterskott. Han fick kallingar och en vit fin t-shirt, det tycker jag var en bra present för det är något han behöver och som han aldrig skulle tänka tanken på att gå och köpa själv. :)

Hade man haft pengar hade man skämt bort honom som ett litet barn, älskar att få ge någon man älskar presenter. Vet inte riktigt varför, men det är roligt tycker jag iallafall. ;)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0