Sol sol strålande sol !

Är det bara jag som tycker att det är jäkligt hett ute nu för tiden? Men visst jag ska inte klaga då det för engångsskull är riktigt skönt men ändå ;)
Ikväll så har jag och mina pojkar varit hos joels gamla jobbarkompis och grillat med han och hans familj. Riktigt fint väder och maten smakade väldigt gott. Så det var trevligt trevligt!
Kom hem för en stund sedan och James somnade på engång i sin spjälsäng, stackarn sover nog inge bra borta.. Helt utslagen efter en lång och varm dag. Mitt lilla hjärta det ♥
Bilden är verkligen inte tagen från dom varmaste dagarna som varit nu. Nu för tiden får James var naken med endast blöjjan på, det är skönt det ;)

Är nu klar med Amandas design, eller jag blev väl det för några dagar sedan men har inte haft tiden eller orken att skriva i bloggen.
Såhär blev hennes header, för att se hela designen klicka då på bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0