Gladast i hela världen de är James det! ♥

Idag har jag haft en glad liten grabb men kanske inte lika glad nu mot kvällskvisten då han sovit dåligt idag och börjat bli lite för övertrött. Joel är ute och går en promenad med honom så vi får se om han somnat när dom är tillbaka. Medans dom är ute och vandrar så har jag passat på att dammsugit bort dammråttorna i sovrummet. :)
Therese är fortfarande kvar här men skulle egentligen har åkt hem vid det här laget, jävla bussar som aldrig stämmer in med varandra. Det är kanske en av dom störta nackdelarna med att bo här ute. Bussarna passar nästan aldrig varandra.. :/
På midsommar ville mami att jag skulle komma hem så vi får se om jag kanske åker hemöver. Skulle vara roligt att träffa mamma och alla där hemma i Härnösand nu när man inte sätt dom på länge. Eller inte mamma iallafall.. :/
Här har vi dagens humör på världens bästa barn! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0