Tänder

Nu börjar lilla James få tänder, stackarn.. Han försöker klia tillbaka genom att föra in hela näven i munnen.. huga!

Satt och tittade lite på hästar på hastnet.se och gud så jag saknar att ha häst. Så fort det är möjligt för mig att skaffa häst igen så ska jag göra det. Får jobba arslet utav mig men det gör jag mer än gärna. Saknar Grande min lilla bebis som jag hade på foder förut. Gud så fin han var..

Jag skulle nog utan tvekan kunna bo kvar i söråker hela livet om jag hade ett intresse som höll mig kvar här. Nu saknar jag Härnösand så fruktansvärt. Men det är mest alla vänner och familjen där hemma som påverkar rätt mycket att jag längtar tillbaks. Känner verkligen hur mycket man glider ifrån dom när man inte bor där längre.. :(

En häst på det här så skulle nog ingenting fattas i mitt liv, syskonen kan komma och rida och jag kan känna mig överlycklig, även om joel och james redan gör mina dagar ♥



Postat av: Malin N

Säg till när du kan åka med till syrran så åker vi! Så länge ingen av oss jobbar! :)

2011-07-12 @ 14:34:38
Postat av: maja

Jag saknar att ha dig här uppe gumman<3 Jag reser iväg nåra dagar nu men sen kommer jag ner å busar med dig<3 Älskar dig min extra lilla storasyster<3

2011-07-13 @ 01:14:39
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0