Imorgon rullar det mot Härnösand :D

Igår blev det en löptur till tynderö vilket jag tyckte vi gjorde bra men tanke på hur långt det är. Överlycklig när såg skylten där det stod " Välkommen till tynderö" :D

Imorgon åker jag till Härnösand och bli kvar i två dagar, överväger om jag kanske ska ge mig ut och springa ikväll igen eller om jag ger mig ut och springer hemma i härnösand. Hade varit skönt att få springa samma runda som jag alltid gjort så länge jag kan minnas. :)

Min fina morfar får träffa sitt barnbarn imorgon för första gången så det ska bli roligt. :)
Mer hade´jag nog inte på hjärtat just nu.

Snart klar med mari's design, efter det tar vi tag i Annas. Ni kan nu beställa designer genom att klicka på kontakta mig knappen.

Postat av: My

Om det är din morfar som ska träffa james då blir de hans barnbarns barn :D Kom gärna förbi här en sväng å hälsa på.. James börjar ju bli så gammal att han kan uppskatta en annan bebis att jollra lite med :D

2011-07-04 @ 20:15:50
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0