Hos mamma i Härnösand

Sitter hos mamma i Härnösand och har precis fått pojken att somna. :)
Igår hjälpte jag henne med städning av hela undervåningen i huset. Skönt att få lite hjälp ibland. Speciellt när man har barn som springer ut och in varje dag.

Idag blir det stan med mamma och nellie. Efter det blir det coop och sedan hem igen och invänta amanda som ska komma hit och umgås lite :)
Imorgon blir det tårta hos amanda som fyller 18, grattis på dig gumman och efter det åker jag hem till Söråker igen. :( Saknar min joel men skulle kunde stanna kvar i Härnösand hur länge som helst.

BILDBOMB!
Gammelmormor & James, mormor, mamma & jag








Nellie & Michelle


Olle som liten i felix bedd.




Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Hihi,vad roligt vad ska du hitta på imorgon? :)

2011-08-03 @ 21:51:23
URL: http://smalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0