presentation av mig själv

Har ju insett att jag inte har någon presentation av mig själv och för nya läsare kan det vara roligt att veta vems blogg det är man läser så ska ta tag i det nu tänkte jag.



En bild på mig i sommras innan jag blev gravid


Mitt namn är Nathalie och är 18 år. Jag fick besked om att jag var gravid när jag var 17 år och vi, alltså min sambo och jag valde då att behålla barnet.

Jag är uppvuxen i Härnösand tillsammans med mamma och alla syskon. Fick lämna min hemort samtidigt som jag valde att behålla barnet och bor nu i Söråker som ligger inte allt för långt från Härnösand. Här bor jag då med min sambo Joel i en tvåa. Han jobbar och står i medans jag går hemma och pluggar åt komvux i Härnösand.
Jag hade precis börjat makeup artist linjen i Härnösand men fick hoppa av då jag blev gravid. Tyvärr fanns det ingen linje som ville ha någon som skulle plugga på distans och sedan behöva ta ut mammaledighet så då fixade jag distans på komvux istället.
Allt flöt på med pluggandet tills nu då jag knappt tar mig upp ur sängen vissa dagar pga min rygg som jag börjar få väldigt ont i nu när det börjar närma sig förlossning så man kan säga att jag har ett litet uppehåll från dom nu.


Min fina sambo som aldrig kan vara seriös på en bild


Postat av: madeleine - blivande mamma

SV: men va roligt! ja men självklart borde vi ses i så fall :) vi får ta det både innan och efter förlossningen :D

2011-01-24 @ 15:45:53
URL: http://majmamma.blogg.se/
Postat av: valeria<3

Sv: Hihi ja absolut! :) alltid roligt om man har fler som får inom någon månads marginal :) Kul för dom små senare också :)

Till helgen är jag borta tills på söndag. Men annars kan vi ju ta och gå på birsta tillsammans någon dag framöver ? Kika på bebissaker och kläder tillsammans ? Ta en lunch åså ?=)

Kanske vore nått?=)



Hur mår bebisen din i magen då ?=)

2011-01-24 @ 22:04:31
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: Charlotte- mamma till Mirabelle

O du bor i söråker, vad roligt :D Jag är själv därifrån, har min familj där. Bor i karlstad nu dock.

Älskar söråker, det är så fint där. Grattis till bebis i magen förrästen :) Ha det fint!

2011-01-25 @ 12:33:10
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: .

åhh du måste lägga ut bilder på magen, vill ju se hur den växer =)

2011-01-25 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0