sommar och sol tack!

Vintern gör mig sjuk och den gör så jag tappar mitt humör. Jag vill ha sommar så den får gärna komma nu.
Till sommaren ska jag passa på att vara ute så mycket som möjligt, gå ute med barnvagnen hela dagarna och tappa dom här onödiga kladdkakebitarna och allt godis som man tröst ätit sig med när det är kallt ute.
Det kommer bli suveränt bra känner jag på mig. Sedan får jag ju mysa med bebisen varje dag så bättre kan det nog inte bli. Tänker sitta ute på balkongen och sola mig brun medans bebben passar på att sova. Jag ska verkligen njuuuta. Desto mer jag tänker på det så blir jag ledsen i ögat att den värma sommarsolen inte är här ännu..

Postat av: valeria<3 20 år och lyckliggravid!:)

Jag längtar också till sommaren! :) Då det är varmt och skönt och man kan sola i massor och även dra en massa varv med barnvagn och mys med bebis! :)

2011-01-22 @ 21:19:46
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: majsan

gumman min! jag saknar dig som en tok!:(

2011-02-07 @ 18:42:06
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0