Storstädning igen

Efter en lång helg men alla joels vänner här så är det nog dags för en storstädning. Tragiskt nog så hade jag storstädat hela lägenheten från topp till tå innan dom kom men det var nog väldigt onödigt. Jag har det jag gör idag med andra ord.

 

Sedan ska jag försöka få tag i joel om min telefon tillåter att jag ringer ut vilket den inte verkar göra. Måste kolla när vi ska åka och hämta bokhyllan hos min moster. Tänkte ställa barnböcker m.m i den. Alltid lika roligt att få pyssla till det.

 

Imorgon vankas det banken och körskolan med mamma efter att hon varit i sundsvall. 


Postat av: a

hur ser magen ut nu? =D

2011-01-31 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0