Moderskapsintyg

Precis sökt efter adressen till försäkringskassan dit jag ska skicka moderskapsintyget.
Nu ska det bara på ett frimärke och sedan iväg till brevlådan.
Kan ni tänka er att det bara är 4 månader kvar, helt ofattbart vad tiden har gått fort nu efter vi var på ultraljudet.
Snart är den lilla krabaten här, jag har nog inte fattat att det bara är så kort tid kvar.
Förlossningsrädslan börjar ge sig mer och mer, i början kunde jag inte alls se mig själv handskas med den smärtan. Nu känns det mer som att det kommer gå bra och att det absolut är värt det efter. Fast får se hur min rädsla kommer att ta det när det bara är någon vecka kvar. Då man inte alls vet när det lilla pyret vill titta ut.
Mycket som snurrar i mitt huvud angående förlossningen och förhoppningsvis får jag en klar blick på hur det kommer gå efter aurorasamtalet som jag ska på den 21a.

Postat av: Sussi

Åhh gumman ...det är ju så spännande och du kommer att fixa det alldeles utmärkt!! Och det är så som alla säger ...sekunden efter att du får din bebis på magen så glömmer du smärtorna!! Du vet var vi finns lillgumman! Kramen :))

2011-01-07 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0