Många bollar i luften?

Jag vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet den här gången. Självklart får man inte livet serverat på ett guldfat även om jag nu skulle gilla det stark.

Det är cirka 2 månader kvar tills bebis kommer ut och pluggandet går väl inte sådär jättebra och nu har det startat en intensivkurs till körkortet i Härnösand till ett bra pris 12500 kr precis vad jag tänkt lägga ut på körkortet. Fast då kommer mitt oro att jag inte kommer att klara av den teoretiska delen eftersom jag inte är någon person som har det "plugghuvudet".. Att få in så mycket frågor och svar i mitt lilla huvud kommer ju vara ett helvete rent utsagt.

Jag är rädd att jag aldrig någonsin kommer få någon utbildning så jag får ett riktigt jobb, eller få ett jobb överhuvudtaget.. Dock är jag väldigt kräsen, skulle aldrig någonsin kunna vända hamburgare eller jobba på ett ställe där man ständigt träffar på dom är människorna man inte gillar..

Jag vill inte ens plugga jag kan inte säga åt mig själv att sätta mig och göra någonting jag inte ens vill. Att någon annan tjatar på mig får mig bara att må dåligt och bli ännu mer stressat, trots att jag vet att jag inte kommer sätta mig ner och ta tag i det. Jag vet ju inte ens vad jag vill jobba med.. Kan man inte bara få någon "genväg" genom allt så man slipper sitta och skriva uppsatser på uppsatser?

Typ skippa allt pluggande och bli upplärd inom det man vill jobba med sen är det klart? men så enkelt kan väl ingen få, att världen ska vara så hemsk....

2 månader kvar, stress, oroligt, inte ok!

 

SKJUT MIG TACK!!!!!

 

 

 


Postat av: michaela:)

Hej! Skulle du inte kunna lägga ut en bild på magen din? Man blir ju så nyfiken att se hur stor den har blivit! :D Lycka till med allt! Kram :)

2011-01-30 @ 22:04:04
URL: http://michtyra.blogg.se/
Postat av: Mullis

Ja fixa kamera nu gumman, mag bild!!! :) Men gere jag skrev den där jäkla teorin 3 gg innan jag klara den, men nu när det väl är gjort så, fan vad simpel den va! Jobb blir svår många som går arbetslösa, men om du är smart så borde du vända hamburgare om du inte hittar något som passar bättre, jag har inte heller någon utbildning, eller jo, bonde, men det är min sista utväg! ^^ puss på dig <3

2011-02-01 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0