Ge mig en diskmaskin, tack!

Det är en bra dag, vaknade utan ett ljud i hela lägenheten. I vanligafall så vaknar man av att datorfläkten lever om som den värsting den är. Ska hoppa in i en dusch och fortsätta slappa är mina planer för dagen.
Eller ja.. jag måste kila ner i tvättstugan och boka tid, gjorde ju aldrig det igår.
Sedan måste jag springa ner på ica och lämna tillbaka en film och efter det blir det till att stå i köket.
Jag hatar att stå i ett kök, det finns inte något som är roligt, antingen är det disk eller att laga mat och ingenting utav det är speciellt roligt. Jag önskar mig ett diskmaskin!

Postat av: Tess:)

sv: haha jo ida sa det :P

2011-01-15 @ 00:12:10
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/
Postat av: Mullan

Mag bild gummman? :)

2011-01-17 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0