Mmm marabou

Ännu ett jätte intressant inlägg om min otroligt roliga vardag, har städat, diskat och bokat ny tid för all tvätt. Var ner och bokade igår men jag var så otroligt dum och tänkte fel och bokade gårdagens morgontid. Fel av mig..
Så jag såg att tidigast tid för tvätten var den 9e vilket inte alls går. Jag har inga rena kläder överhuvudtaget och om jag ska vänta en vecka till så hinner jag nog använda alla grannars kläder, blä!
Ont i ryggen så tänker slå ner mitt feta arsle i soffan och vänta på att min kära kommer hem. hÄÄÄJ

Postat av: Mullis

haha klantig du är gumms! :P

2011-02-05 @ 11:02:56
Postat av: i min lilla lilla värld

Det blir till att gå till affärn och köpa lite nytt kanske =)

2011-02-06 @ 22:25:31
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0