Härnösand here I come!

Imorgon blir det Härnösand för hela slanten, ska hjälpa min moster att hitta till alla skolor för att lämna ut information om balklänningar som går att hyra hos henne. Hur fina som helst, hyrde själv därifrån. ♥
Om jag missat en skola så hoijta!
Kiörningskolan
Gerestaskolan
Landgrenskolan
Murbergsskolan
Härnösandsgymnasium
Härnösandspraktiska gymnasium

Gerestaskolan, för många år har man har slängt bort på den skitskolan..
Samtidigt som jag avskyr skolan så saknar jag ändå tillbaka dit. Jag hade mina otroligt bra dagar också med mina gamla fina vänner. Sedan hade man dom dagar så man bara ville gå och kräkas någonstans. Vart man än tittade så kryllade skolgården utav fjortisar och skitsnack om allt och alla. Människor som inte är självstark och går där blir en människa som lätt vänder kappan efter vinden. Något dom borde få lära sig på den skolan är hur man ska betee sig. 
Vi hade våra olika "gäng" .. Fjortisarna hade sitt, dom bortskämda snobbarna hade sitt, "töntarna" som alla kallar dom hade sitt, sedan har vi "mitt" lilla gäng som vi var. Dom som folk sökte uppmärksamhet hos samtidigt som dom snackade sitt till varandra. Vi var ute och festade, dansade och levde våra liv, vilket inte var omtyckt av ungarna på den skolan. Vissa av oss kom längre än andra, idag har vissa verkligen gått i graven och ställt sig i ett mörkt gatuhörn medans andra av oss har det bra och står i rampljuset.

Postat av: Agneta

Ja de ä suuuper att du hittar dit ;) De gör inte jag!!

Kanon reklam man får här på din fina blogg!!



TACK!

2011-02-16 @ 17:23:22
URL: http://www.weddingdesign.se
Postat av: valeria<3

kastellskolan då? dom har väl också upp till nian?=)

Inte för att jag vet.. men ett tips iaf =)

2011-02-16 @ 21:21:06
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är så sant om den där skolan, någon borde lära både elever och lärare hur man ska bete sig och hur man ska göra saker rätt! håller med dig fullständigt Natta! Vi borde då dit och ha en föreläsning om hur man ska bete sig :) lycka till med allt!

2011-03-14 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0