Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma igen efter en lång dag med malin i sundsvall och birsta. Vi åkte först in till sundsvall där malin skulle besöka tandläkaren och efter det tog vi oss en runda på stan. Hon var och tittade på en alla hjärtansdag present, finfint. Men med väntan på att vi skulle få ett samtal angående presenten så åkte vi in till birsta där vi käkade lite köttbullar med mos på ikea. Hon fyndade någon sladd till nå tvspel och jag hittade mina ploppar till örhängena, sköööönt! Nu kanske jag slipper vara orolig att jag ska tappa dom hela tiden.
Inte nog med att vi farit fram och tillbaka från sundsvall och birsta så kom jag ju på att jag glömt plattången i hemma så joel fick slita sig från jobbet och åka hem och dra ur den, illa.. Duktig på starta brand jag..
På väg hem till söråker så stannar vi till hos min moster för att välja ut balklänning till malin, hon kommer vara finast på balen. Otroligt fin klänning måste jag säga.
Nya magbilder kommer nog även upp ikväll då malin bara var tvungen att knäppa några 

Postat av: Mullis

Nu kan du sätta på två ploppar så är det säker på att de sitter! ^^

2011-02-08 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0