poorly updated!

Många dagar utan några som helst blogginlägg, men när man har barn så hinner man inte med det tråkigt nog. :)
Ikväll blir det filmtime hos julia med trevliga människor.
Lilla james har ju som jag nämnt förut börjat fått tänder och det är nog inte långt kvar innan dom är ute. ;)
Sedan så har han vägrat tagit tutten men nu jädransannama så tog han den idag. Duktigpojke det tar sig hihi
För alla er som brukar vilja ha designer utav mig så kommer jag nu göra en helt ny blogg där ni kan beställa era designer till bra priser. Priserna kommer att sättas utöver vad du vill ha för design. :) Återkommer med bloggadress när allt är klart. Ni kommer även att kunna kika på alla mina designer som jag har gjort. Anledningen till att jag börjar ta betalt nu är för att det är så pass många som ska ha designer och jag gör dom mer än gärna men med tanke på att jag tar mina lugna stunder som jag får över efter att mitt barn lagt sig för natten till att göra era designer så vill jag tjäna något på att göra dom också. Så ni får min kunskap mot pengar, livet ska vara rättvist tycker jag! :)
Titta så stor min lilla grabb har blivit! :')


Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

han växer så det knakar! :P

2011-09-01 @ 23:11:44
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: maja

Jädrans sötpropp!

Jag saknar er så jag dör!

Älskar dig gumman och jag är så stolt över dig!

2011-09-16 @ 00:16:06
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0