härnösand <3

Ibland undrar jag hur jag kunde gå med på att flytta till söråker.. Jag har inte ett skit att göra här, känner inte en människa och visst det har jag nog mig själv att skylla men jag orkar verkligen inte lära känna nya människor som sedan visa sig vara idioter som man bara vill spy på. nej tack..
Jag vill flytta hem!!!!!!!!!!! desperat-tjej jag vet men ni hade nog fattat om ni satt ensam i en lägenhet varje dag. pojkvännen jobbar och jag sitter hemma. bläää

Postat av: Carolina

Gå på babycafé, eller några andra aktiviteter för barn och mammor. Kulturmagasinet inne i Sundsvall brukar ha mycket att erbjuda morsor med små knoddar! :) Där kan du träffa många bra och fina människor och vissa kanske du håller kontakten med livet ut, vem vet! :)

2011-08-19 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0