Värk

Idag fick jag världens värk som höll i sig i cirka 4-5 minuter, smärtan var obeskrivlig och det här med att andningen som dom pratar väldigt mycket om funkar då inte för min del. Gjorde ondare och ondare för varje andetag jag tog..

Eftersom värken höll i sig så pass länge så blev jag väldigt orolig över att det kanske är dags att åka in till förlossningen. Men av vaktar på min nästa värk och så fort den kommer så ska jag klocka den och se hur länge den håller i sig. Än så länge har jag inte haft några fler värkar och det var någon timme sedan första värken kom.

 

Det kanske börja närma sig för våran lilla james att titta ut nu. :)


Postat av: valeria<3

Spännande! =)

2011-04-07 @ 18:26:45
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0