Vaknat på fel sida kanske..

Godmorgon bloggfan!

 

Gud vad jag känner mig på dåligt humör nu. Skrev precis ett väldigt långt inlägg och sedan kommer jag åt någon knapp så allt raderades, bara att skriva om med andra ord...

 

Vaknade för några timmar sedan men har inte orkar kliva upp ur sängen ännu. Storstädade trotsallt hela lägenheten igår från topp till tå. Stod på alla fyra och skrubbade den där satans äckliga ugnen. Men det gick ju bra, det blev rent. Förstår inte vart jag får all energi ifrån, ena dagen ligger jag helt död och orkar inte kliva upp ur sängen, och andra dagen så springer jag på birsta och städar lägenheten. Inte många dagar kvar nu så borde försöka ta det lite lungt och spara lite kraft till förlossningen. Men jag blir bara tröttare av att ligga och ta det lugnt. Konstigt det där.. :P

 

Jag trodde att min graviditet var värsta lyxig gemfört med andras eftersom jag:

  • knappt ha haft några umma bröst
  • inga uppsvälda fötter
  • inga jätte hemska foglossningar.

Men nu tar det vändning.. mina fötter är så stora att jag inte ens ser mina egna fotknölar längre, dom bränner när jag går på dom och nageltrång så inåt pip svängen...

 

Brösten har jag faktiskt inte så ont i och tacka gudarna för det, jag förtjänar inte det heller ;)

 

Foglossningar har jag inte haft sådär jätte problem med, så fort jag lutat mig tillbaka i soffan eller sängen så har det varit bra igen. :)

Men nu på nätterna när jag ska lägga mig i sängen för att sova så blir det väldigt tungt att andas, det låer nästan som jag har astma eller något.. Kanske beror på att barnet ligger och trycker på och sedan när jag lägger mig ner så blir mina lungor större, eller vad tror ni? :O

 

Iallafall.. Detta inlägg blev väldigt långt ser jag nu. Dags att avrunda och det gör jag med en bild lånad från google där man kan se exakt hur stora mina fötter är nu. Kan ju inte se någon skillnad från foten på bilden och mina egna fötter..

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0