Tävling!

En ny design är klar för att lottas ut.

Bilderna kommer bytas ut mot dina egna bilder som du väljer själv att använda. Texten likaså :)

 

 

Det är samma regler som vanligt, det enda ni behöver göra är att kommentera det här inlägget med att ni är med och tävlar och sedan är alltid en bra motivation till varför just du ska vinna den ett exta plus.

 

Vill ni ha ännu större chans att vinna designen så är det bara att länka mig i din blogg ;)

Jag drar en vinnare när jag tycker det är dags att avsluta tävlingen dvs inget slutdatum satt ännu.

 

För att se hela designen och även inläggsidan så klicka er in -->  HÄR <--


Postat av: Anna

Jag är med!

2011-04-20 @ 01:26:36
URL: http://lockedinthebasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0