17:16

Just nu sitter jag och väntar på min vän Patrik som ska komma hit och vara social med mig.

Vet inte riktigt om han tänkt ta med sig datorn kanske och stanna någon dag, vi får se hur han gör som när han kommer helt enkelt :)

 

Har snackar lite skit med amanda och ida idag, kändes lika bra som vanligt att få byta några ord med mina tjejer ;)

 

Snart väntar disken och förhoppningsvis kommer joel hem ikväll också, man vet ju aldrig.. han kanske hellre föredrar att sova på jobbet för det är ju såhääär roligt att jobba har jag hört, så roligt att man inte vill göra annat  ;)

 

Vet att mina fina bloggläsare vill ha ännu en magbild innan bebis tittar ut så jag ska försöka ta någon men då är frågan hur jag ska få upp den på bloggen.. öhm, kanske ska jag försöka mig på min usb igen? :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0