Förälskad

Det finns inget finare än när min fina pojkvän säger fina saker till mig, jag ryser till i hela kroppen.
Igår innan vi skulle gå och lägga oss så säger han att jag är den tjej han alltid drömt om och att jag är det bästa som hänt han, det är så underbart att höra så det går inte förklara. Jag älskar honom och det finns nog ingen kille som klarar av att vara så fin som han. *förälskad* 
Idag började gubben min jobba så jag fick vakna upp av mig själv, inge roligt alls..
Jag längtar tills på Torsdag då jag ska på mödravården. Dock ska jag bara skriva på papper om jag haft nå allvarliga sjukdomar sedan tidigare eller om jag har det nu, om mina föräldrar haft blodproppar och ja allt möjligt.
Men jag har en massa frågor att ställa och jag ska få svar på dom.
Längtar så in i nordens!!
Innan månaden är slut hinner vi hämta ut barnvagnen som vi lagt handpenning på, den är så himla fin.
Lovar er att ni ska få se den, men som sagt, igår när jag skulle överföra lite bilder så står det "stoppa in minnes-kort" men om man inte har något sånt och inte behöver något sånt då?
Ska sno Joels när han kommer hem från jobbet idag så jag har lite bilder att lägga upp på bloggen, känner att jag ligger efter ganska mycket nu. 
Sedan så ska vi köpa en bilbarnstol, hur läcker som helst.
Det som är så bra är att den här är inte som alla andra, klumpiga!
Ni kanske vet hur jobbigt det är när man ska bära på en bilbarnstol som det dessutom ligger ett barn på några kilo i, det kan vara väldigt jobbigt. Helst när den slår i benen och man orkar inte hålla ut armen rakt ut i luften.
MEN.. just därför ska vi köpa en som ser ut som en resväska nästan, misstolka mig inte nu.
Det är en bilbarnstol som man kan dra efter sig, väldigt behändigt eftersom jag inte har störst arm muskler.
Ni kommer få se hur den ser ut också! 
För den delen så börjar jag tröttna på att aldrig skolan hör av sig, dock var det ju faktist i torsdags jag pratade med dom, men ändå, jag vill börja plugga när ska dom förstå det?!?! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0