underbara sol

min dag än så länge har varit ganska slapp.. 
faktiskt suttit ute i solen och stekt menads jag slängde några blickar åt älsklingen som stod och snickrade på den nya verandan. Känns som att det kanske kommer bli mina slappaste dagar i mitt liv nu under graviditeten och det gillas!
Det jag gruvar mig för är mina raska steg jag kommer ta med barnvagnen när lillen har ploppat ut. Allt för att få bort bebismagen. För vem vill inte ha en vältränad kropp? tonåring som mamma? spelar nog inte så stor roll, ingen vill nog ha bildäck så det väller ut över byxkanten.
Nu ska jag ta och göra mig klar för snart ska jag och gubbe min ut och gå en promenad, mysigt va? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0