ska klippa mig!!

Jag blir så förvånad över att läsarna stiger mer och mer för varje dag och underbara kommentarer får jag också.

Ni vill att jag uppdaterar mer så då får det bli så tycker jag, kanske ska satsa på att iallafall slänga in inlägg två eller kanske tre gånger om dagen? 

 

Nu är det bestämt att innan 1 dec har vi en lägenhet iallafall. Får vi ingen tidigare så har vi en då. Jag hoppas verkligen vi hittar en fin och att det är barnvänligt där. En lekpark i närheten hade inte suttit fel. Aja, vet inte riktigt när det är visning men får kolla efter då och ta lite bilder och visa er 

 

Nu till den stora frågan hur ska jag klippa mig?!

vågar jag klippa page? något förslag på annan?

help me.. ska vara där halv 10 imorgon..

 

page något i den här stilen (se nedan)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0