Torsdag en lång men tråkig dag..

Jag tackar för alla råd jag fick i inlägget där jag frågade om hur jag kunde komma över mitt illamående och hur jag kunde få i mig järn utan att behöva dricka nyponsoppa för det går inte i mig.
Har ni mer råd så kommentera gärna, Tacksam för allt tips jag kan få.

När jag vaknade i morse så var mitt illamående på topp, testade ett råd jag fick om att äta hårdbrö för det binder ihop vätskan i magen på mig. Det funkade litegrann, men jobbigt att svälja.

Nu mår jag lite bättre, har fått i mig några mackor under dagens gång och nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem.
På lördag blir det utgång för honom med jobbet så då tänkte jag passa på att åka hem till Härnösand och hitta på något roligt, planerna än så länge är att malin kommer till stan och myser med mig, sedan så tänkte jag ta med min syster michelle ut på bio eller bowla eller något sånt.
En tjej på 12 år är nog inte så kräsen hoppas jag.

Förresten, mitt bloggande kanske får ett litet upphör ett tag, joels dator är lite skadad så jag vet inte alls hur lång tid det tar att laga den eller om det går att laga på direkten.

Nokk for moi, pusspuss!

Postat av: Malin Nylander

http://www.geblod.nu/general.aspx?PageId=983

kika här gumman!:)

2010-09-17 @ 18:33:34
Postat av: Sussi

Uscha gumman ..jag vet hur det är med illamåendet ...man blir helt slut...men vet du vad...jag fick till slut åksjuketabletter av något slag som hjälpte jättebra ...och då är det ju hur många år som helst sedan ...prova att fråga på mödravården om det inte finns något bra :) Hoppas att allt är bra med dig annars ...kom och hälsa på oss någon dag :) kramisen!

2010-09-18 @ 20:59:21
Postat av: Tova

Ok, ska lägga in dig på listan snarast :) vilken dag hade du BF?

Kraam

2010-09-19 @ 20:41:33
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0