Tillbaka hos älsklingen

Nu har jag lämnat Härnösand och är tillbaka i Söråker igen.
Hemma hos mamma har jag tagit igen mig och myst med mina underbara syskon.
Joel jobbar inte idag så då har jag all tid i världen att mysa med honom, underbart!!
Saknar dock mina fina vänner som jag aldrig träffade nu när jag var hem.
Malin kom ju faktiskt ner och stannade en natt, mycket hann vi prata om och ta igen.
Vi var även ut med hundarna en stund på kvällen då hon var ner och vi gick runt hela härnösand kändes det som, okej kanske lite överdrivet.. men vi gick bort till coop köpte lite godis och sedan gickå s vi bort mot stan.
När vi kom till mitten av nybron stannar en volvo oss och en gubbe sticker ut huvudet och säger att han tar kort åt bilsport och ska nu ta kort på massa volvon i Härnösand och behöver oss som är med..
Jag och malin fattade inte vad vi skulle vara med för så vi tackade nej, och skulle fortsätta gå då bilen bakom tutar och då ser jag jesper som vinkar dit oss.
Han säger att vi måste följa med för dom måste ha tjejer till photograferingen, tjejer ska tydligen presentera volvo.. Ööööh aahpp tänkte vi och hoppade in i bilen för att följa med och kolla iallafall.
Framme där vi skulle ta kort så säger gubben till en annan tjej att hon ska ställa sig och poesera framför trädet, liksom luta sig mot det.
Aldrig tänkte jag, dom får nog presentera sina volvo's själv.
Var väl bara en tidsfråga innan vi skulle ta av oss och byta om till bikini och låtsas tvätta bilen, typ som på filmer..

Vi ställde aldrig upp, vi gick hem och mumsade i oss godis och såg lite film.
Där har ni mina händelser uppe i Härnösand, ganska dött eller hur ?


pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0