Svar på tal

1. var graviditeten planerad eller inte? Nej den var inte planerad utan det blev mer som en överraskning
2. hur länge har du och din kille varit tsm? Vi närmar oss 9 månader om två dagar faktiskt :)
3. din relation till dina föräldrar? Har bara kontakt med min mamma

kommer du lägga ut bilder på din mage vecka för vecka? skulle vara jättekul:P
hur har alla i din hemstad reagerat? är du inte rädd för att det ska gå runt massa skitsnack?:(
Självklart ska jag lägga ut bilder så fort man börjar se lite resultat. Just nu är barnet så litet så magen är inte så pass stor ännu.
Alla fick nog en chock när dom hörde talas om det, men ingenting jag bryr mig om.
Jag är nästan aldrig i min hemstad längre och flyttar ju snart in i en lägenhet i Söråker.
Sedan så är jag en stolt blivande mamma som står för att jag ska ha barn.

har ni kommit på några förslag på namn till barnet?:) ps. älskar din blogg!
Vi har inte riktigt bestämt något än, men självklart har vi haft funderingar och kommit med förslag osv. James, tror vi att barnet ska få heta om det blir en kille.
Än så länge inte vi kommit på något flicknamn.
Roligt att höra att du älskar min blogg! :)

är det ingen som varit mot din graviditet? varken av dina vänner eller föräldrar? Nej ingen har varit emot det eftersom det är mitt egna val och det kommer stå under vårat ansvar när barnet kommer.
Sedan har det väl varit på tal om att jag måste tänka mig för eftersom det är ett ansvar för livet. 
Men både joels föräldrar och min mamma är jätteglad. 

hur ser din relation ut till din pappa? man läser aldrig något om honom. Min pappa är ingen person jag är stolt över och just därför så anser jag att jag inte tänka nämna honom här. Vi har ingen kontakt idag och det berör mig inte på något sätt. Jag lever livet utan honom.
Sen vill jag mer än gärna se magbilder, sånt är skitroligt :) Jag lovar att ni ska få se magbilder inom kort
Kram

1. har ni några funderingar på barnets namn? James ifall det blir en kille tror vi, men ingenting är bestämt ännu, flicknamn har vi inte tänkt på.
2. vet ni om det är en pojke eller flicka? Det har gått för kort tid för att vi ska kunna se om det är en pojke eller flicka. Sedan får vi hålla tummarna om vi får veta det. I dagens läge får man inte avslöja det eftersom det var en äldre tjej som gjorde abort så pass många gånger bara för att det var en flicka och hon ville ha en pojke. Det är tragiskt men sant...
3. när är barnet beräknat? 15 april - 11
4. hur mår du själv? Jag mår hur bra som helst, så bra att jag aldrig känt mig lyckligare någonsin.

Vilket datum är du beräknad till ? 15 april
Har du några graviditets vänner ? Nej tyvärr
hur reagerade dina nära och kära då du berätta? Det kom som en chock för dom men dom blev väldigt glada för min skull.
När berättade ni i ? Direkt efter att jag varit på mördravården och gjort en gravtest så ringde jag och berättade
Var det planerat att bli gravid ? Nej utan som jag sagt tidigare, det blev som en överraskning för oss.
ha det bra! Tack, desamma! ;)


Postat av: Anonym

Det är så roligt att läsa om din graviditet! Och jag som läser själv är i vecka 6. Så det jätteroligt att läsa din blogg! Blir gärna din gravkompis så jag gått ut med att jag är gravid! =)

2010-09-24 @ 19:51:25
Postat av: majabus

jag som man kan säga är din syster blev hur glad som helst å jag längtar supermycke efter dig<3kom hem!!!!!!!!!

2010-09-25 @ 17:07:04
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0