Stackars liten..

Nu har vi varit på visningen och det var det värsta jag någonsin har sätt i hela mitt liv.
Om man vet att man ska ha en visning så kan man städa tycker jag?
När vi kom in i hallen så kände jag först hur det luktade in rökt.
Det kladdiga smutsiga golvet var vedervärdigt äckligt att behöva gå på.
Sen har jag den uppfostran att när man kommer till någon oavsett vem det är så tar man av sig skorna, man går aldrig in med dom på.
Tittade man in i köket så var det matrester på köksluckorna och kladdigt överallt.
Annars hade lägenheten varit hur fin som helst och tillräckligt stor.
Men både jag och joel känner att dom vi ska kunna bo där så får dom sanera hela lägenheten från golv till tak i vartenda litet hörn. Sedan får dom ta och byta sakerna som inte var hela och fixa till lägenheten så den ser ut som ny. Tror ingen människa i hela världen vill bo där utan att någon gör något åt saken.
Sedan så störde jag mig fruktansvärt mycket på att dom hade ett barn där, ett litet barn i 1 års åldern.
Inte nog med att det var som att komma in i en gris stia utan dom hade inte tvättat barnet så matresterna runt munnen var fast torkat och mat i håret hade hon. OCH inte nog med det så hade dom en stor schäfer som var helt tokig, han var på väg att anfalla oss när vi kom in, och där ska ett barn bo?
Önskar att jag kunnat tagit med mig barnet därifrån och sedan överlämnat henne till en familj som inte röker upp i henne, har en pappa som leker med tonåringar och deras mopeder, en mamma som kan städa och hålla efter. Någon som helt enkelt skulle kunna ta hand om ett barn...
Har så dåligt samvete när jag vet att den stackars flickan är kvar där nu.
Hon kan ju få det så himla mycket bättre... 

Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Mysigt, vad är det för lägenhet då? :)

2010-09-11 @ 02:00:40
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud så gullig blogg du har :D !

2010-09-11 @ 13:30:37
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

tack :) gud vad roligt att du ska ha barn, kommer nog följa din blogg eftersom du är i min ålder ?:)

2010-09-11 @ 13:46:04
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0