Shoppande

Idag hann vi inte mer än att vakna så åkte vi in till Ikea och köpte saker till lägenheten.
Det blev allt från dammsugare,lakan,handdukar,lampor och mycket mycket mer.
Bästa köpet idag var helt klart en filt som jag bara älskar, den är så mjuk och underbar.
Den ska jag och bäbis mysa in oss i, trust me!

Joel hittade även att par jätte snygga jeans som han passade utmärkt i.
Snygg pojkvän har jag allt införskaffat mig iallafall! ♥

Självklart stannde vi till på donken och jag fick min lilla meny gud så gott det är.
Innan vi skulle hem så stannade vi på drakborgen för att hämta upp småbarnen.
Och tro det eller ej men där ser jag anna och emelie, gud vad roligt.
Emelie har man inte träffat sedan några år sedan då vi firade nyår tillsammans.
Tjejen jag pratar om kommer från östersund och är världens trevligaste.

Åååh herregud vad trött jag är nu, dagen har verkligen tagit kål på mig.
Dags att krypa ner i sängen ett tag och kanske få sig en tupplur.

btw, såg hur många bloggläsare som helst inne på birsta.
Roligt att ni känner igen mig trots mitt blonda korta hår.
pusspuss!

Postat av: 17 år och ung mamma

nej jag kan omöjligtvis vara gravid igen för har varken pojkvänn eller vart med någon ;) så tror inte det :D

vart bor du eftersom de kanske inte kollat könet? :)

2010-09-26 @ 00:06:03
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: a

visa sakerna=D

2010-09-26 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0