Plugg!

Har nog glömt bort att säga hur det gick i måndags efter att jag pratat med Hans som jag skulle träffa.
Men allt gick jättebra och som det ser ut nu så får jag börja plugga inom 14 dagar, wiehooe!
Äntligen säger jag bara, jag som längtat efter att få börja plugga igen.
Först när man väl går i skolan då klagar man men att bara sitta hemma det är absolut inge roligare kan jag lova er..
Ingenting att göra på dagarna, alla jobbar eller går i skolan, det är inge roligt.


Tänkt göra en ny header, fårse om jag orkar göra den ikväll eller om jag ska ta och göra den imorgon då jag har hela dagen på mig igen eftersom jag är helt ensam?
mhm. får se hur det blir och ni märker väll! pusspuss!

ptss... tycker min underbara pojkvän ska ta och komma hem från jobbet nu, jag saknar dig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0