Jag älskar att älska dig

Natten då jag sov hemma fick mig att sakna mitt hjärta så han fick komma och hämta mig, konstigt nog sov jag inge bra även fast jag hade en hel säng för mig själv. Eller ja det beror på hur man ser det, bortsätt från mitt lillasyster, men hon är så liten 
haha, imorse då älsklingen klev upp för att åka till jobbet så skrämde han skiten ur mig. Vet inte riktigt vad jag skrek men rädd vart jag. Han brukar varje morgon pussa på mig innan han åker och den här gången då han skulle pussa mig på kinden blev jag livrädd, haha. 
Jag är så less på mitt illamående... det går ALDRIG över, jag får tvinga i mig mat varje dag!
Igår innan vi skulle lägga oss försökte joel få i mig nyponsoppa som jag hatar så äckligt mycket.
Men han vill att jag ska få i mig järn. Visst jag förstår det, men jag kan inte dricka nyponsoppa det är så..... fy!!!!
Någon som har förslag på vad man kan äta/dricka istället för det?
Jag tänkte bara säga att jag älskar min underbara pojkvän och mina fina vänner och inte nog med det, mitt lilla barn som jag hoppas snaaart kommer ut och upplever världen med oss. ♥

Postat av: My

Testa äta typ en morot, hårdbröd lr Nå kex vanliga kex utan någon smak.. typ mariekex direkt på morgonen.. De drar åt sig vätskan i magen å kan hjälpa mot illamående. Sen behöver du inte oroa dig huvusaken att du får i dig lite, ät lite och ofta å ät de du klarar av att äta huvudsaken är att du får i dig något! Mitt Illamående släppte när jag var i månad 4 :) så ja åt knappt något på fyra månader.. Sen kan de hjälpa att öppna ett fönster så man får i sig friskluft medans man ska äta :)

2010-09-15 @ 11:51:17
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/
Postat av: camilla

broccoli med salt och smör är gott och det innehåller järn och blodpudding : )

2010-09-15 @ 15:00:00
URL: http://camillannabergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns ju järntabletter om det är det du är ute efter!:)

2010-09-15 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0