Godmorgon

Det är lördag och min gubbe jobbar inte den här helgen så jag fick honom helt för mig själv, älskar att ligga och dra ut på morgonen och bara mysa.
Just nu sitter jag och skriver detta inlägg samtidigt som jag lyssnar på Rihanna hur underbar är inte den tjejen. 
Föresten på tal om falukorv i bröd.. Jag hatar mitt illamående, jag som trodde att det var på väg bort men hur kunde jag tro det.. Jag blir ju bara värre! Igår så skrev jag att jag var så otroligt sugen på chocklad men det vände lika snabbt som jag hade tryckt på spara & publicera...
Igår vid maten höll jag på dö också.. vill aldrig mer äta något som har med potatis att göra känns det som.
Hoppas bara att jag får i mig lite mer mat idag, får sluta vara så ego och trycka i mig mat snart. Jag äter ju inte bara åt mig själv nu utan åt en till också. 
Jag får helt enkelt säga åt mig själv, "nu nathalie ska du äta annars vankas det stryk" Tro om det funkar? 
Får stå ut med tanken att jag kanske spyr efter, men då har jag iallafall gjort det jag ska göra. ÄTA MAT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0