Godmorgon

Hejsan hoppsan lillebror!

Idag har jag vaknat, fikat och kollat runt på lida bloggar,facebook och självklart bilddagboken.
Mhm.. jo jag hade tänkt duscha nu och göra mig klar för dagen.
Klockan 4 ska jag kila upp mot ica för att möta elliot som kommer från skolan.
Livsfarlig väg som han inte bör gå över själv:)
Ska även lämna igen filmen vi såg igår, den var faktiskt ganska bra men kommer inte ihåg vad den hette och orkar heller inte gå ner för att titta. Så ni får ett tips av mig men vilken film vet ni inte, jobbigt va?

Jag börjar faktiskt tro att mina 90 läsare har glömt bort hur man kommenterar, vad är det här?
Hur roligt är det att sitta och skriva och inte få nå svar, de är förjävligt. Haha skämtosido!
Men allvarligt ni får börja kommentera igen, annars blir jag väldigt ledsen i ögat.

Förslag på bilder i headern som vi ska ta vecka 44, kom igen nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0